FAQ - pytania duże i małe

Nie znam jeszcze terminu w którym chce przyjechać, czy mimo to mogę zobaczyć ofertę?

Tak, wystarczy, że w wyszukiwarce na stronie głównej wpiszesz liczbę osób. Możesz również wybrać obiekt, który Cię interesuje i zobaczyć jakie apartamenty w nim oferujemy. Dodatkowo na stronie głównej portalu znajdują się apartamenty, które ostatnio zostały zarezerwowane.

W jaki sposób mogę sprawdzić lokalizację apartamentu?

Na stronie wybranego apartamentu, w prawym górnym rogu, znajduje się ikona „Lokalizacja”, należy ją kliknąć, a pojawi się mapa.

Czy mogę ograniczyć wyniki wyszukiwania do konkretnej lokalizacji?

Tak, po wyborze terminu i liczby osób w wyszukiwarce na stronie głównej wyświetlą się nam wszystkie odpowiadające naszym kryteria apartamenty. Dodatkowo po lewej stronie mamy możliwość filtrowania rezultatów według: lokalizacji, udogodnień, rodzaju apartamentu czy opinii Gości.

Czy cena na stronie www jest ceną za osobę czy za apartament?

Cena podana na stronie www to standardowa cena za apartament za dobę przy określonej liczbie osób – zazwyczaj są to 4 osoby. W apartamentach mogących pomieścić więcej osób niż 4, w cenniku znajduje się rubryka „dodatkowa osoba” - i określa ono dopłatę za każdą dodatkową osobę za dobę.

Jedziemy tylko w dwie osoby, jednak w rubryce o nazwie „Pakiet dla 2” w wybranym przez nas terminie nie ma wpisanej tam żadnej ceny. Co to oznacza?

Cena w pakiecie dla 2 jest ceną promocyjną i nie występuje we wszystkich okresach. W przypadku braku ceny w tej rubryce w wybranym przez Państwa terminie obowiązuje cena standardowa.

Co to jest pakiet rodzinny?

Jest to promocyjna cena przygotowana przez nasz portal z myślą o rodzinach. Pobyt w tej cenie dotyczy rezerwacji apartamentu zazwyczaj dla maksymalnie dwóch osób dorosłych i dwójki dzieci do 18 roku życia (oczywiście mniejsze rodziny - w układzie 2+1 czy 1+1 - też są objęte tą promocją).

Co jest wliczone w cenę? Czy na miejscu czekają na mnie jakieś dodatkowe opłaty?

Cena jest kompletna i zawiera wszystkie opłaty. W naszych apartamentach nie ma żadnych dodatkowych opłat za sprzątanie, parking czy pościel. Jedyną dodatkową opłatą jest opłata miejscowa wynosząca 2 zł za osobę za dobę w Zakopanem, oraz 1,5 zł w Kościelisku. Opłata miejscowa jest doliczana dodatkowo tylko w niektórych apartamentach. Jeżeli usługi dodatkowe są płatne, informacja na ten temat znajdzie się w polu „informacje dodatkowe” czy głównym opisie apartamentu oraz w opisie kompleksu, w którym znajduje się apartament.

Co to jest opłata miejscowa

Opłata miejscowa to podatek pobierany od osób przebywających dłużej niż dobę w miejscowościach posiadających korzystne właściwości klimatyczne, walory krajobrazowe czy warunki umożliwiające pobyty w celach turystyczno-wypoczynkowych.

Co to jest kaucja?

Kaucja to opłata manipulacyjna - pobierana w pierwszym dniu pobytu jako zabezpieczenie za apartament i pokrycie ewentualnych zniszczeń, zgubionych kluczy itp. Oddawana w gotówce w dniu wyjazdu. Kaucja może być pobrana w innej walucie niż polski złoty.

Czy śniadanie jest wliczone w cenę?

Nie. W naszych apartamentach nie ma możliwości zamówienia śniadania. Każde mieszkanie posiada w pełni wyposażony aneks kuchenny – dzięki czemu można samodzielnie robić posiłki.

Czy wasz serwis pobiera opłatę rezerwacyjną?

Nie, nie pobieramy żadnej opłaty rezerwacyjnej.

Czy za dziecko (dzieci) płacę normalna stawkę?

Dzieci do 4 roku życia śpiące z rodzicami, lub w łóżeczkach turystycznych nie są liczone do kosztów pobytu. Starsze dzieci są liczone normalnie jak osoby dorosłe, jednak w okresach wakacji czy ferii nasz portal zawsze tworzy promocyjne ceny z myślą o rodzinach z dziećmi (Pakiet rodzinny).tp. Oddawana w gotówce w dniu wyjazdu. Kaucja może być pobrana w innej walucie niż polski złoty.

Jaki jest minimalny okres wynajmu apartamentu?

Minimalny okres wynajmu apartamentu jest uzależniony od termin,u w którym chcesz go wynająć i wynosi od 3 do 5 noclegów w zależności od sezonu turystycznego. W niektórych przypadkach istnieje możliwość wynajmu na krótszy okres (nie mniej niż 2 doby), prosimy wtedy o bezpośredni kontakt z naszym biurem.

Czy jest możliwość wynajęcia apartamentu na krócej niż minimalny okres pobytu?

Tak, w niektórych sytuacjach istnieje możliwość wynajmu na krótszy okres, jednak nie mniej niż na dwie doby. Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie, w przypadku chęci krótszego pobytu prosimy o kontakt z naszym biurem.

Czy przez waszą stronę mogę zarezerwować pobyt zaczynający się od dzisiaj?

Tak, jednak w takim przypadku przed dokonaniem rezerwacji prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem.

Jak dokonać rezerwacji?

Przy każdym apartamencie znajduje się przycisk „Zarezerwuj apartament”. Po naciśnięciu pojawi się formularz zgłoszeniowy. W celu dokonania wstępnej rezerwacji należy go wypełnić podając podstawowe dane kontaktowe. Na każde zgłoszenie odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

Ile czasu będę czekać na odpowiedź?

Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu kilku godzin, maksymalnie 24 godziny.

Nie mogę dokonać rezerwacji dlaczego?

Najprawdopodobniej jedno z pól w formularzu zgłoszeniowym nie zostało wypełnione lub jest wypełnione błędnie. Sprawdź ponownie formularz. W razie problemów prosimy o kontakt z infolinią.

Chcę zarezerwować pokój dla palących. Czy jest taka możliwość?

Nie posiadamy w ofercie pokoi dla osób palących. Niektóre apartamenty posiadają balkony lub tarasy, na których palenie jest dozwolone. W samych apartamentach obowiązuje zakaz palenia. Za złamanie zakazu palenia w mieszkaniu może zostać doliczona kara.

Czy mogę przyjechać do apartamentu z psem?

Zazwyczaj istnieje możliwość przyjazdu z małymi i ułożonymi zwierzakami domowymi. Wiąże się to jednak z dopłatą w wysokości 30 zł za cały pobyt do końcowego sprzątania. W niektórych mieszkaniach nie ma takiej możliwości. Informacje na temat pozwolenia na obecność zwierząt w mieszkaniu znajdują się w polu „Informacje dodatkowe” w opisie każdego apartamentu

Podróżujemy z dziećmi. Czy w pokoju znajdzie się dodatkowe łózko/łóżeczko niemowlęce?

W niektórych apartamentach istnieje możliwość dostawienia łóżeczka dla dziecka, bez dodatkowej dopłaty. Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo, aby mieć pewność, że łóżeczko jest dostępne i będzie czekało w apartamencie. W miarę dostępności jesteśmy też w stanie udostępnić krzesełko do karmienia lub/i wanienkę.

Czy wymagane jest wpłacenie zadatku?

Tak, wymagamy wpłaty zaliczki w wysokości jednej trzeciej ceny całego pobytu. Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji masz 24 godziny na wpłatę.

 

Czy mogę zarezerwować apartament nie posiadając karty kredytowej?

Tak, nie wymagamy podawania numery karty kredytowej przy dokonywaniu rezerwacji. Sam wybierasz metodę płatności za apartament.

Czy istniej możliwość wpłaty zadatku kartą kredytową?

Tak, przy dokonywaniu rezerwacji zgłoś chęć płatności kartą kredytową, wpisując taką informację w polu Uwagi. Nasz pracownik prześle dokładną instrukcję dotyczącą płatności (system PayPal).

Czy mogę anulować swoją rezerwację?

Do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu istnieje możliwość zmiany obiektu, apartamentu lub terminu rezerwacji lub całkowitej rezygnacji z pobytu po potrąceniu opłaty administracyjnej 100 zł netto. Mniej niż miesiąc przed przyjazdem nie są możliwe zmiany ani zwrot pieniędzy.

Nie mogę przyjechać w zarezerwowanym przeze mnie terminie, czy istnieje możliwość zmiany terminu?

Do miesiąca przed przyjazdem istnieje możliwość zmiany rezerwacji na inny apartament, lub całkowitej zmiany terminu itp. Po tym terminie, według regulaminu, nie ma możliwości zmiany terminu rezerwacji ani zamiany na inny apartament.

Kiedy zaczyna się i kończy doba hotelowa?

Doba hotelowa zaczyna się od godzinie 16:00 i kończy się o godzinie 11:00.

Czy jest możliwość wcześniejszego zameldowania/wymeldowania w apartamencie?

Zazwyczaj tak jeśli w apartamencie nie przebywają w tym czasie inni goście. W tym celu musisz skontaktować się z Rezydentem, który jest odpowiedzialny za obsługę gości w apartamencie. Dane do Rezydenta znajdziesz na Voucherze, który otrzymasz po dokonaniu wpłaty zaliczki.

Do której godziny można się najpóźniej zameldować?

Do 22:00. Późniejsze przyjazdy są możliwe, jednak konieczna jest dopłata: pomiędzy godziną 22:00 a 24:00 - 30 zł, a pomiędzy 24:00 a 06:00 - 100 zł.

Jak napisać opinię?

3 dni po zakończeniu pobytu otrzymasz wiadomość z prośbą o napisanie opinii. Każdy, kto dokonał rezerwacji i przyjechał do naszych apartamentów, ma możliwość oceny pobytu.

Czy mogę edytować napisana opinie?

Nie ma możliwości edytowania opinii po jej opublikowaniu.

Czy wasz portal poprawia opinie?

Nie. Po dokonaniu moderacji wyrażeń niecenzuralnych komentarze są publikowane w takiej formie, w jakiej je otrzymaliśmy (zarówno pozytywne jak i negatywne).

Czy wasz portal pisze opinie o swoich apartamentach?

Nie, wszystkie opinie otrzymujemy od Gości, którzy przebywali w ocenianych apartamentach.

Czy mogę napisać anonimowy komentarz?

Na stronie pojawią się jedynie Twoje inicjały oraz nazwa miesiąca, w którym przebywałeś w apartamencie.

Co to jest aplikacja Karta Tatrzańska?

Karta Tatrzańska to program rabatowy, w którym uczestniczymy. Jeśli zarezerwujesz u nas apartament otrzymasz dostęp do zniżek w aplikacji Karta Tatrzańska. Pełną listę atrakcji i zniżek znajdziesz na stronie: www.KartaTatrzanska.pl bądź w aplikacji.

Jak korzystać z aplikacji Karta Tatrzańska?

www.play.google.com/kartatatrzanska.app. Znajdziesz w niej wiele praktycznych informacji dotyczących regionu Podhala oraz kupony rabatowe do ponad 100 atrakcji. Pamiętaj, że aby korzystać z kuponów musisz odlobkować dostęp do nich, skanując kod QR, który otrzymasz na dzień przed Twoim przyjazdem.

Jak pobiorę aplikację Karta Tatrzańska?

Jeśli posiadasz telefon z systemem Android aplikację możesz pobrać na stronie:www.play.google.com/kartatatrzanska.app. Pamiętaj, że aby korzystać z kuponów musisz odlobkować dostęp do nich, skanując kod QR, który otrzymasz na dzień przed Twoim przyjazdem.

Jak odblokować kupony rabatowe w aplikacji Karta Tatrzańska?

Aby odblokować kupony rabatowe w aplikacji Karta Tatrzańska, należy zeskanować kod QR, który otrzymasz w wiadomości email, dzień przed Twoim pobytem.

Jakie zniżki otrzymam dzięki Karcie Tatrzańskiej?

Dzięki Karcie otrzymasz atrakcyjne zniżki na rożne atrakcje turystyczne Zakopanego i okolic: od restauracji po wypożyczalnie skuterów śnieżnych czy taksówki. Pełną listę atrakcji można zobaczyć na www.KartataTrzanska.pl. Pełną listę atrakcji znajdziesz również w aplikacji.

Salon - ikony

- Rozkładana sofa 2 osobowa i rozkładany fotel na dostawce.
- Rozkładana sofa 2 osobowa.
- Dwie rozkładane sofy 2 osobowe.
- Bez opcji spania w salonie.
- Rozkładana sofa 2 osobowa i pojedyńcze łóżko.

Sypialnia - ikony

- Łoże małżeńskie.
- Łoże małżeńskie i łóżko 1 osobowe.
- Łoże małżeńskie i 2 łóżka 1 osobowe.
- Łoże małżeńskie i fotel/łóżko dostawka dla dziecka.
- Łóżko 1 osobowe.
- Dwa łóżka 1 osobowe z opcją połączenia.
- Dwa łóżka 1 osobowe z opcją połączenia i dostawka dla dziecka.
- Dwa łóżka 1 osobowe bez opcji połączenia.
- Dodatkowe spanie dla 1 osoby w dodatkowym pomieszczeniu.
- Dodatkowe spanie dla 2 osób w dodatkowym pomieszczeniu.
- Rozkładana sofa 2 osobowa i rozkładany fotel na dostawce
- Rozkładana sofa 2 osobowa.
- Dwie rozkładane sofy 2 osobowe.
- Rozkładana sofa 2 osobowa i pojedyńcze łóżko.

Wyposażenie - ikony

- jacuzzi
- internet
- fitness
- basen
- pralka
- NC+ lub Cyfrowy Polsat
- garaż podziemny
- parking na posesji
- express do kawy
- sauna
- plac zabaw
- zmywarka
- piekarnik
- mikrofala
- wanna
- kominek
- kominek ekologiczny
- widokowe
- taras/balkon
- prysznic
- winda